från nu och bakåt/tjabbatjenahallå/träd

Kärt återseende denna söndag mina vänner!
Det enda(..) jag önskar mig i julklapp:
TRÄDAFFISCH
Vi fann varandra igår, lördagen den tionde december år 2011. Dagen spenderades i storstaden Malmö. En trevlig dag. Dagen hade många mål; bondens marknad, diverse andrahandsboutiques, sopplunch med extra allt, en springande Virre, exklusiva papper, crepes med choklad, ni får gissa resten.
Huvuddelen var ändå Form/Designcenter, vackert beläget vid Lilla Torg i Malmös centrala delar. Där fanns en utställning om psykadeliska affischer från kära 60-talet. Lite för mycket neon och insekt för min smak.
I shopen fanns TRÄDAFFISCHEN.
Klart slut på återseende snart igen denna söndag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0