down by the roller coaster

Idag är jag uppe för länge på natten och tänker tillbaka på stunder som fastnat på bild.
Som när jag och Thorson låtsades att vi var tre år och fascinerades av stenar.
När jag var på Bohus Malmön och det var klyschigt idylliskt.
Tänker att jag borde slå minst ett golfslag i sommar. Finns inget så lyckligt som känslan när man gjort ett perfekt golfslag. Men inte heller något (i hela världen, verkligen inget annat) som gör mig så arg som ett dåligt.
Jordgubbsplockning. Snacka om verklighetsflykt.
Och gången vi lyckades pricka in blomningen av ni vet vilket träd och ni vet nog också var.
Tillbakatänkandet orskade olyckligtvis huvudvärk. Så nu får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0