förvisso

Idag upplevde jag ett starkt konsumtionsbehov när jag i väntan på en buss (vi skulle åka och köpa kaktus) gick in i en affär för att fördriva tiden. Det var någon slags teknikaffär. Nämnas bör också att det var mörkt i varuhuset på grund av strömavbrott. 
Det man lade märke till när man gick in i affären var mängden prylar på liten yta och sparkcykeln. Vi frågade om man fick prova och jo, det fick man visst. Butiksbiträdet berättade till och med att han svischat omkring i varuhuset efter stängning för rullet var så bra.
Rullet var fantastiskt.
Vi måste köpa sparkcykel nu.
Men det var inte det jag syftade på med konsumtionsbehovet.
Det var de mintgröna (mintgrön är min färg efter höstens tågluff) hörlurarna. Jag kunde inte sluta tänka på dem och förstod inte hur jag lyckats undvika dem i mitt tidigare liv.
Måste köpa hörlurar NU

Kommentarer
Postat av: S

Jej. AM. Vad ska jag säga? Första gången var inte så rolig men oj vad de har växt på mig. Jag tror att de fortfarande växer faktiskt.

2011-01-25 @ 22:48:09
URL: http://mooshi.blogg.se/
Postat av: KK

Fantastiskt. Spanat in dem me too, men så fann jag de mossgröna. Mössgröna.

2011-01-26 @ 01:50:37
URL: http://indicate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0