with a smile in his pocket

Ibland blir det såhär. Har ingen aning om vad man kanske vill förmedla till världen. Tänker "aja, spelar ju ändå inte så stor roll". Tittar i en gammal mapp med bilder. Mappen heter lek.
Hittar bilder på Kajsa och Katt (Emil eller Ludvig, kommer inte ihåg)
På delar av en låt jag skrev på en smutsig husvagn vid ett stall. Där vår (inte så mycket min, nej faktiskt ingen del av hästen är min) häst Tequila bor.
Vill genast lyssna på låten för det var så länge sedan.
Letar efter låten och finner en finurlig liten tecknad grej som någon filuring har gjort.
Uppenbarligen fanns det inget att förmedla.

Kommentarer
Postat av: kk

ditt huvud på bild nr.3 påminner mig om tomtebobarnen. Lite så har jag för mig att deras fars siluett ser ut. Då han har en grankotte som huvudbonad.



2011-03-03 @ 16:28:31
Postat av: Anonym

det är bara min mössa. den har en ganska underlig form

2011-03-03 @ 17:19:22
Postat av: kk

aaa, vet. det är en förskräckligt söt mössa för övrigt.

2011-03-04 @ 00:06:35
Postat av: Anonym

tack jag har gjort den själv

2011-03-04 @ 09:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0