dyrt

Okej.
Ni var inte alls bra på omröstningen, för det första. Skämmes. 
Idag har jag återigen besökt Alnarp, jag vet inte ens om det är en ort. Det är ett ställe med en skola, en park och lite andra, mindre viktiga byggnader. Kramade på några och vek papper. Hade ett möte om min "finurliga" idé som borde bli verklighet i detta nu. Men jag gör ju det här nu. Just det.
Jag satt en stund på biblioteket och läste Camino. Var lite ledsen för bristen på tidningar inom ämnet MAT, men det gick över ganska fort. Jag fick ju handla efteråt! Färgade papper, groddlåda och en tröja att svettas i. Det ni.
Funderade på att handla mycket mer, men tiden tog slut.
Det var irriterande, blöt nederbörd på vägen hem. Nu vet ni det också.
Resterande tid av dagen har ägnats åt matlagning, Mad Men-tittande, telefonsamtal, mer matlagning, dammsugning och data. Märk väl avsaknad av studier.
Det enda som återstår är väl en efterrätt. 


Nej, det var ett skämt. Den är uppäten för länge sedan. Men snart är det onsdag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0